ПРОГРАМ РУКОВОДЕЋИХ ОРГАНА

ПЛАН  РАДА

Директора школе  ОШ “Доситеј Обрадовић“

П р е к о в ц е

1) Послови организације образовно-васпитног рада

2) Инструктивно-педагошки рад

3) Усмеравање и усклађивање рада стручних органа

4) Рад са стручним сарадницима, ученицима и родитељима

5) Рад на праћењу и унапређивању васпитно-образовног рада

6) Финансиско-материјални услови

7) Аналитички извештајни послови

1. ОРГАНИЗАЦИЈА ВАСПИТНО-ОБРАЗОВНОГ РАДА

У овој области директор школе ће се бавити:

Планирањем и програмирањем рада на свим нивоима;

Организовањем свих видова васпитно-образовног рада и вођењапедагошке документације у школи;

Организацијом рада постојећих служби у школи у циљу стварања што бољих услова за реализацију програма школе;

Организацијом сарадње са друштвеном средином;

Организовањем материјално-финансијског пословања.

2. ИНСТРУКТИВНО-ПЕДАГОШКИ РАД

     Директор ће организовати, усмеравати, реализовати и помагати при планирању и програмирању целокупног васпитно-образовног рада припремању за рад и коришћењу савремених метода, облика и средстава. Посебну пажњу посветиће приправницима и млађим наставницима уз сарадњу са педагогом и психологом.Пружаће стручну помоћ у вођењу педагошке документације.

3. УСМЕРАВАЊЕ И УСКЛАЂИВАЊЕ РАДА СТРУЧНИХ ОРГАНА ШКОЛЕ

     У овим активностима директор ће од почетка учествовати у усмеравању и усклађивању свих планова. У току школске године усмераваће рад стручних органа школе да би се програм што рационалније и доследније реализовао. У случају потребе предлагаће измене и допуне које омогућавају успешнију реализацију васпитно-образовног рада.

4. РАД СА СТРУЧНОМ САРАДНИЦИМА

     У сарадњи са педагогом и психологом израђиваће оперативни план рада школе, по месецима. У току месеца посебно ће пратити свакодневну реализацију распореда часова и других планова. Присуствоваће свим седницама стручних органа школе, уколико не буде службено спречен.

5. РАД НА ПРАЋЕЊУ И УНАПРЕЂИВАЊУ ВАСПИТНО-ОБРАЗОВНОГ РАДА

     Увид у реализацију оствариће прегледом педагошке документације према потреби. Сталним праћењем програма и њиховом применом, као и спровођењем одлука надзорних и других стручних органа, обезбеђиваће се законитост у раду школе.

6.  МАТЕРИЈАЛНО-ФИНАНСИЈСКИ УСЛОВИ

     У овој области директор ће остварити контакте са Министарством просвете и спорта-Одељењем за финансије, ради склапања уговора о финансирању програма школе. Учествоваће у планирању и расподели остварених средстава као и у контроли њихове потрошње. Оствариват ће увид у финансијско пословање школе и стварати услове за рационално и сврсисходно трошење расположивих средстава и

домаћински однос према објектима и инвентару.

7. АНАЛИТИЧКИ И ИЗВЕШТАЈНИ ПОСЛОВИ

     У сарадњи са педагогом и психологом радиће на изради тромесечних, полугодишњих и годишњих анализа образовно-васпитног рада и реализацији програма школе. Учешће у изради анализе рада школе као и годишњег извештаја о своме раду и раду школе као и израда осталих извештаја на захтев Министарства просвете и спорта, Општине. Учешће у планирању набавке наставних средстава и коришћење истих. Током године одвијаће се рад на развијању и јачању позитивних међуљудских односа као и равноправне расподеле радних задатака на све чланове колектива.Такође ће се пратити остваривање васпитне функције школе. Пратиће се постигнуће ученика у зависности од реализовања плана коришћења мултимедијалне учионице.

Различити видови инструктивно-педагошког рада, организационог ангажовања и рада на унапређивању васпитања и образовања биће распоређени према четрдесеточасовној радној недељи, а највише часова ће се утрошити за стално праћење реализације Програма рада школе и Развојног плана.